- Na komputerze osobistym służbowym lub prywatnym proszę otworzyć przeglądarkę internetową (Chrome, Edge, Safari) i wpisać następujący adres strony internetowej:
- https://pt.ast.krakow.pl – pracownicy i studenci AST w Krakowie,
- https://pt.ast.bytom.pl – pracownicy i studenci filii w Bytomiu,
- https://pt.ast.wroc.pl – pracownicy i studenci filii we Wrocławiu,
- Po otwarciu strony wpisujemy login:
- część po lewej stronie od znaku @ – pracownicy AST ,
- nr_albumu – studenci AST.
a w polu stare hasło wpisujemy to, które zostało odebrane w dziekanacie lub dziale IT.
- Następnie wpisujemy dwukrotnie nowe hasło, które musi spełniać następujące reguły. Hasło musi:
- składać się z minimum 8 znaków,
- musi zawierać przynajmniej jedną cyfrę,
- musi zawierać co najmniej jeden znak specjalny,
- nie może zawierać imienia, nazwiska oraz adresu e-mail.
- Teraz wybieramy polecenie „Wyślij”.
Od tego momentu podczas logowania do aplikacji MS Teams lub skrzynki pocztowej, która jest dostępna w przeglądarce internetowej pod adresem https://outlook.office.com jako login wpisujemy:
pracownicy AST:
- „dotyczasowy_login_do_teams”@ast.krakow.pl – pracownicy AST w Krakowie,
- „dotyczasowy_login_do_teams”@ast.bytom.pl – pracownicy filii w Bytomiu,
- „dotyczasowy_login_do_teams”@ast.wroc.pl – pracownicy filii we Wrocławiu,
studenci AST:
- „nr_albumu”@student.ast.krakow.pl – studenci AST w Krakowie,
- „nr_albumu”@student.ast.bytom.pl – studenci filii w Bytomiu,
- „nr_albumu”@student.ast.wroc.pl – studenci filii we Wrocławiu,
i nowo utworzone hasło za pomocą powyższej procedury.
Uwaga: Za pomocą powyższej procedury (dostępnej na stronie http://ast.krakow.pl/pomoc-it/resetowanie-hasla) można dokonać zmiany hasła w dowolnym momencie.