Procedura zmiany hasła

  1. Na komputerze osobistym służbowym lub prywatnym proszę otworzyć przeglądarkę internetową (Chrome, Edge, Safari) i wpisać następujący adres strony internetowej:
  1. Po otwarciu strony wpisujemy login:
    • część po lewej stronie od znaku @ – pracownicy AST ,
    • nr_albumu – studenci AST.

a w polu stare hasło wpisujemy to, które zostało odebrane w dziekanacie lub dziale IT.

  1. Następnie wpisujemy dwukrotnie nowe hasło, które musi spełniać następujące reguły. Hasło musi:
    • składać się z minimum 8 znaków,
    • musi zawierać przynajmniej jedną cyfrę,
    • musi zawierać co najmniej jeden znak specjalny,
    • nie może zawierać imienia, nazwiska oraz adresu e-mail.
  2. Teraz wybieramy polecenie „Wyślij”.

Od tego momentu podczas logowania do aplikacji MS Teams lub skrzynki pocztowej, która jest dostępna w przeglądarce internetowej pod adresem https://outlook.office.com jako login wpisujemy:

pracownicy AST:

  • „dotyczasowy_login_do_teams”@ast.krakow.pl – pracownicy AST w Krakowie,
  • „dotyczasowy_login_do_teams”@ast.bytom.pl – pracownicy filii w Bytomiu,
  • „dotyczasowy_login_do_teams”@ast.wroc.pl – pracownicy filii we Wrocławiu,

studenci AST:

  • „nr_albumu”@student.ast.krakow.pl – pracownicy AST w Krakowie,
  • „nr_albumu”@student.ast.bytom.pl – pracownicy filii w Bytomiu,
  • „nr_albumu”@student.ast.wroc.pl – pracownicy filii we Wrocławiu,

i nowo utworzone hasło za pomocą powyższej procedury.

Uwaga: Za pomocą powyższej procedury (dostępnej na stronie http://ast.krakow.pl/pomoc-it/resetowanie-hasla) można dokonać zmiany hasła w dowolnym momencie.