Sekretarz / Sekretarzyni Rektora

Akademia Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku Sekretarza / Sekretarzyni Rektora w wymiarze pełnego etatu.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie obsługi sekretarskiej Rektora i Prorektora,
  • przygotowywanie i załatwianie spraw związanych z bieżącą działalnością Rektora i Prorektora,
  • koordynacja administracyjna współpracy Rektora i Prorektora z władzami Filii i wydziałów AST oraz zewnętrznymi instytucjami,
  • obsługa administracyjna posiedzeń Senatu, Kolegium Rektorskiego oraz innych posiedzeń organizowanych przez Rektora,
  • realizacja zadań związanych ze współpracą Rektora z uczelniami wyższymi oraz organizacjami zrzeszającymi uczelnie, tj.: Konferencja Rektorów Akademickich Szkół Polskich (KRASP), Kolegium Rektorów Uczelni Artystycznych (KRUA), Kolegium Rektorów Szkół Wyższych Krakowa (KRSWK),
  • prowadzenie terminarza spraw, spotkań i delegacji,
  • przygotowywanie, redagowanie pism, wystąpień i prezentacji,
  • prowadzenie wszystkich spraw Rektora w systemie EZD,
  • archiwizacja dokumentacji oraz korespondencji,
  • koordynowanie spotkań, przygotowywanie agend i protokołów,
  • organizacja podróży, zakup biletów oraz rozliczanie delegacji służbowych Rektora,
  • przestrzeganie terminowości załatwiania spraw,
  • przygotowywanie i zamieszczenia informacji w Biuletynie Informacji Publicznej, zgodnie z Regulaminem BIP AST,
  • obsługa elektronicznego systemu POL-on w powierzonym zakresie,
  • prowadzenie rejestru zarządzeń, rejestru pełnomocnictw i upoważnień Rektora,
  • prowadzenie księgi kontroli AST dokonywanych przez organy zewnętrzne,
  • prowadzenia dokumentacji dotyczącej nadawania tytułu doctora honoris causa,
  • wspieranie organizacji wydarzeń uczelnianych i akademickich.

Oczekiwania ogólne

  • wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia (licencjat) w dziedzinie nauk humanistycznych, ekonomicznych, prawnych,
  • staż pracy (udokumentowany świadectwami pracy): min. 5 lat,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku minimum: 2 lata, najlepiej w środowisku akademickim,
  • znajomość struktur organizacyjnych uczelni i środowiska akademickiego,
  • znajomość ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce,
  • umiejętność stosowania przepisów instrukcji kancelaryjnej oraz zasad archiwizacji,
  • wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,
  • samodzielność, komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy,
  • asertywność, rzetelność i systematyczność w realizacji celów i zadań,
  • dokładność i precyzja w zakresie wykonywania czynności, organizacji pracy oraz przestrzeganie procedur,
  • umiejętność pracy zespołowej, zaangażowanie, kreatywność,
  • umiejętność szybkiej pracy z informacją,
  • gotowość do doskonalenia swoich umiejętności i podnoszenia kwalifikacji,
  • łatwość przygotowywania profesjonalnych listów, protokołów, odpowiedzi, notatek itp.,
  • umiejętność obsługi komputera (szczególnie pakietu MS Office i poczty elektronicznej),
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • doskonała znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1).

Nasza oferta

  • stabilna praca w przyjaznym środowisku prestiżowej uczelni artystycznej w ramach umowy o pracę, początkowo na okres próbny,
  • ciekawe i odpowiedzialne stanowisko,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne,
  • dofinansowanie do wypoczynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w programie Erasmus+,
  • biuro zlokalizowane w centrum miasta.

Zainteresowane osoby proszone są o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie, list motywacyjny oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych) na adres mailowy: joanna.szewczyk@ast.krakow.pl w terminie do 31 sierpnia 2024 roku.

Klauzula informacyjna

Kwestionariusz_kandydata do pracy